گارانتی و خدمات پس از فروش

آبشیرین کن خانگی زیر سینکی اسمزمعکوس

گارانتی و خدمات پس از فروش


گارانتی و خدمات پس از فروش

در دنیای مدرن و پیشرفته و با توسعه تکنولوژی در صنایع گوناگون رشد ماشین آلات سیر صعودی داشته و نیاز کمپانی های تولید کننده به خدمات پس از فروش و گارانتی کالای ارائه شد در بازار در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان به یک رقابت تنگاتنگ میان آنان بدل گشته است .

ما نیز در جهت جلب رضایت خریداران محترم تمامی کالاهای خود را زیر چتر پوششی گارانتی و وارانتی در آورده ایم تا به این ترتیب بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته ای را به مصرف کنندگان محصولاتمان ارائه دهیم .

گارانتی دستگاه تصفیه

مدت این گارانتی برای سیستم های تصفیه آب زیر سینکی 5 سال بوده که شامل تعویض قطعات به شرح زیر می باشد

قطعات برقی دستگاه شامل :

  1. آدابتور ضد آب 24 ولت adapter 24 volt
  2. پمپ آب 24 ولت ( موتور اصلی و هد یا کله گی پمپ )
  3. شیربرقی یا سلنوئید ولو Solenoid Valve
  4. سوئیج لوپرشر low pressure switch
  5. های پرشر سوئیچ High pressure switch

قطعات مکانیکی شامل :

  1. هوزینگ اصلی و با دوام و محفظه فیلترهای پیش تصفیه ( فیلترهای پلی پروپیلن – udf, ctor )
  2. بدنه یا شاسی فلزی دستگاه
  3. اتصالات دستگاه و شیلنگ های رابط
  4. گیج فشار یا فشارسنج عقربه ای
  5. شیر میکسر و شیر یکطرفه
  6. شیر برداشت آب روی سینک
  7. مخزن ذخیره آب دستگاه

گارانتی

در زمان گارانتی که بمدت 3 سال میباشد مصرف کنندگان و خریداران محترم  از پرداخت هزینه های زیر معاف هستند

  • دستمزد سرویسکار
  • ایاب و ذهاب سرویسکار
  • پرداخت هزینه بابت قطعه سالم

وارانتی و برگشت اصل مبلغ دستگاه به مشتری :

در این طرح چنانچه خریداران و مصرف کنندگان محترم پس از یک دوره کوتاه ( حداکثر 90 روز ) از شرایط و کارکرد محصول خریداری شده ناراضی بودند و در این مدت دستگاه مذکور جهت رفع اشکال مورد سرویس و یا تعمیر از طرف سرویسکاران شرکت قرار گرفته باشد خریدار محترم میتواند یکی از موارد زیر را درخواست نماید :

  1. استرداد دستگاه و دریافت کل وجوه پرداختی
  2. جایگزینی دستگاه با مدل مشابه یا جدید تر

سرویس نظارت و پشتیبانی محصولات فروخته شده

گارانتی و خدمات
پنج سال گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه

در این طرح کارشناسان ما نظارت دقیق بر روی محصول فروخته شده خواهند داشت، این عمل در واقع پس از نصب و راه اندازی دستگاه در سیستم پشتیبانی شرکت فعال خواهد شد . هر خریدار دارای ” کد اشتراک ” است و این کد اشتراک تمامی سوابق دستگاه از قبیل زمان اولین و آخرین مراجعات سرویسکاران – زمان تعویض فیلترها و مشخصات سرویسکاران – لیست خدمات ارائه شده در زمان گارانتی و شرایط نصب محصول و سایر اطلاعات لازم در خود ثبت می کند .

واحد پشتیبانی ما مرتبا با خریداران محترم در بازه زمانی تعریف شده که قبلا به اطلاع خریداران محترم رسیده در تماس خواهند بود و زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه را یادآوری خواهند کرد . تمامی سرویسکاران ما موظف هستند علاوه بر انجام وظایف عادی خود پس از هربار تعویض فیلتر سیستم تصفیه آب را از لحاظ کیفیتی بازدید کرده و گزارش آن را در یک نسخه تقدیم مصرف کنندگان گرامی بنمایند .

وظایف واحد نظارت و پشتیبانی

  1. ارسال بموقع سرویسکار
  2. در اختیار گذاشتن فیلترهای با کیفیت و قطعات اصلی به سرویسکاران
  3. تهیه و تدوین جداول زمانبندی تعویض فیلترها و سایر مراجعات
  4. ارتباط با مشتری و پیگیری درخواست های ثبت شده و اطلاع از رضایت خریداران

خریدار محترم، تمامی محصولات ارائه شده در این وب سایت که شما قصد خرید آنها را دارید در زمان گارانتی که مدت آن 5 سال است شامل گارانتی بوده اما برخی مواقع این گارانتی میتواند از طرف شما مخدوش یا باطل شود که شرایط خارج شدن محصول از گارانتی شامل موارد زیر می باشد :

  • صدمه زدن فیزیکی به دستگاه بطوریکه قسمتی از دستگاه معیوب شود
  • آب ریزی بر روی دستگاه و سوختن قطعات برقی
  • خرابی دستگاه بعلت تابش مستقیم نور خورشید
  • قرار دادن دستگاه در معرض هوای سرد زمستان که منجر به از کار افتادن آن شود
  • نوسانات برقی
  • دستکاری توسط افرادی بغیر از سرویسکاران شرکت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *