گارانتی و خدمات پس از فروش
در دنیای مدرن و پیشرفته و با توسعه تکنولوژی در صنایع گوناگون رشد ماشین آلات سیر صعودی داشته و نیاز کمپانی های تولید کننده به خدمات پس از فروش و گارانتی کالای ارائه شد در بازار در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان به یک رقابت تنگاتنگ میان آنان بدل گشته است .
ما نیز در جهت جلب رضایت خریداران محترم تمامی کالاهای خود را زیر چتر پوششی گارانتی و وارانتی در آورده ایم تا به این ترتیب بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته ای را به مصرف کنندگان محصولاتمان ارائه دهیم .
گارانتی دستگاه تصفیه
مدت این گارانتی برای سیستم های تصفیه آب زیر سینکی 5 سال بوده که شامل تعویض قطعات به شرح زیر می باشد
قطعات برقی دستگاه شامل :
- آدابتور ضد آب 24 ولت adapter 24 volt
- پمپ آب 24 ولت ( موتور اصلی و هد یا کله گی پمپ )
- شیربرقی یا سلنوئید ولو Solenoid Valve
- سوئیج لوپرشر low pressure switch
- های پرشر سوئیچ High pressure switch
قطعات مکانیکی شامل :
- هوزینگ اصلی و با دوام و محفظه فیلترهای پیش تصفیه ( فیلترهای پلی پروپیلن – udf, ctor )
- بدنه یا شاسی فلزی دستگاه
- اتصالات دستگاه و شیلنگ های رابط
- گیج فشار یا فشارسنج عقربه ای
- شیر میکسر و شیر یکطرفه
- شیر برداشت آب روی سینک
- مخزن ذخیره آب دستگاه
در زمان گارانتی که بمدت 3 سال میباشد مصرف کنندگان و خریداران محترم از پرداخت هزینه های زیر معاف هستند
- دستمزد سرویسکار
- ایاب و ذهاب سرویسکار
- پرداخت هزینه بابت قطعه سالم
وارانتی و برگشت اصل مبلغ دستگاه به مشتری :
در این طرح چنانچه خریداران و مصرف کنندگان محترم پس از یک دوره کوتاه ( حداکثر 90 روز ) از شرایط و کارکرد محصول خریداری شده ناراضی بودند و در این مدت دستگاه مذکور جهت رفع اشکال مورد سرویس و یا تعمیر از طرف سرویسکاران شرکت قرار گرفته باشد خریدار محترم میتواند یکی از موارد زیر را درخواست نماید :
- استرداد دستگاه و دریافت کل وجوه پرداختی
- جایگزینی دستگاه با مدل مشابه یا جدید تر
سرویس نظارت و پشتیبانی محصولات فروخته شده
در این طرح کارشناسان ما نظارت دقیق بر روی محصول فروخته شده خواهند داشت، این عمل در واقع پس از نصب و راه اندازی دستگاه در سیستم پشتیبانی شرکت فعال خواهد شد . هر خریدار دارای ” کد اشتراک ” است و این کد اشتراک تمامی سوابق دستگاه از قبیل زمان اولین و آخرین مراجعات سرویسکاران – زمان تعویض فیلترها و مشخصات سرویسکاران – لیست خدمات ارائه شده در زمان گارانتی و شرایط نصب محصول و سایر اطلاعات لازم در خود ثبت می کند .
واحد پشتیبانی ما مرتبا با خریداران محترم در بازه زمانی تعریف شده که قبلا به اطلاع خریداران محترم رسیده در تماس خواهند بود و زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه را یادآوری خواهند کرد . تمامی سرویسکاران ما موظف هستند علاوه بر انجام وظایف عادی خود پس از هربار تعویض فیلتر سیستم تصفیه آب را از لحاظ کیفیتی بازدید کرده و گزارش آن را در یک نسخه تقدیم مصرف کنندگان گرامی بنمایند .
وظایف واحد نظارت و پشتیبانی
- ارسال بموقع سرویسکار
- در اختیار گذاشتن فیلترهای با کیفیت و قطعات اصلی به سرویسکاران
- تهیه و تدوین جداول زمانبندی تعویض فیلترها و سایر مراجعات
- ارتباط با مشتری و پیگیری درخواست های ثبت شده و اطلاع از رضایت خریداران
خریدار محترم، تمامی محصولات ارائه شده در این وب سایت که شما قصد خرید آنها را دارید در زمان گارانتی که مدت آن 5 سال است شامل گارانتی بوده اما برخی مواقع این گارانتی میتواند از طرف شما مخدوش یا باطل شود که شرایط خارج شدن محصول از گارانتی شامل موارد زیر می باشد :
- صدمه زدن فیزیکی به دستگاه بطوریکه قسمتی از دستگاه معیوب شود
- آب ریزی بر روی دستگاه و سوختن قطعات برقی
- خرابی دستگاه بعلت تابش مستقیم نور خورشید
- قرار دادن دستگاه در معرض هوای سرد زمستان که منجر به از کار افتادن آن شود
- نوسانات برقی
- دستکاری توسط افرادی بغیر از سرویسکاران شرکت
بدون دیدگاه