دستگاه تصفیه آب رومیزی

آب تصفیه کن

تصفیه آب رومیزی


از  جمله کار هایی که به جهت کاهش خطر آب های آلوده و حاوی آلاینده های خطرناک می توان انجام داد، استفاده از دستگاه تصفیه آب است. حال بسته به سلیقه و انواع مختلف موجود از این دستگاه ها، می توان دستگاه تصفیه آب رومیزی و یا زیر سینکی تهیه کرد.

در ادامه نکات لازم در رابطه با این نوع تصفیه آب را شرح داده ایم، با ما همراه باشید:

دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه های تصفیه آب رومیزی بر خلاف دستگاه  های زیر سینکی بر روی میز و یا سینک قرار می گیرند و قابل مشاهده هستند. بین این دو نوع دستگاه تفاوت هایی وجود دارد اما کیفیت آبی که ارائه می دهند فرقی نمیکند و مکانیزم عملکردشان نیز تا حدی مشابه است. دستگاه تصفیه آب رومیزی انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال تصفیه آبی دم دست و در دسترس با ارائه آبی تمیز و گوارا هستند.

دستگاه تصفیه آب رومیزی
تصفیه آب رومیزی

 

تفاوت دستگاه تصفیه آب رومیزی با زیرسینکی

ظاهر

از آنجایی که دستگاه های زیرسینکی در دید نیستند و می توانند فضای بیشتری را اشغال کنند، طبیعتا با دستگاه های رومیزی که در دید هستند و بایستی فضای کمتری را اشغال کنند، در طراحی و ساخت بدنه و ظاهر دستگاه تفاوت دارند. دستگاه های رومیزی به جهت قابل مشاهده بودنشان دارای ظاهری زیبا هستند، نوع زیرسینکی ظاهر بدی ندارد اما به جهت در دید نبودن، در طراحی ظاهرش وقت صرف نمی شود.

حجم

تفاوت دیگر این دستگاه در حجمشان است. دستگاه تصفیه آب زیرسینکی دارای مخزنی بزرگ و چندین فیلتر می باشد، در صورتی که دستگاه تصفیه آب رومیزی کوچک و بسیار جمع و جور طراحی و ساخته می شود.

فیلتر

دستگاه های تصفیه آب دارای فیلتر های متعددی هستند، که در روش اسمز معکوس تا 8 فیلتر هم می توانند داشته باشند. به دستگاه های زیرسینکی میتوان پس از خرید هم فیلتر هایی را افزود، در صورتی که نوع رومیزی را همانطور که تهیه کرده اید تنها می توانید مورد استفاده قرار دهید.

آب خروجی

آبی که از هر دوی این دستگاه ها خارج می شود دارای کیفیت خوب و بالایی است و تنها تفاوت در میزان جریان و فشار خروج آن است؛ که این میزان در دستگاه های زیرسینکی بیشتر از رومیزی است.

قیمت

قیمت دستگاه تصفیه آب رومیزی معمولا بیشتر از زیرسینکی است و دلیل آن نیز طراحی ظاهری، حالت دیجیتالی آن که اطلاعات فشار و کیفیت آب را بر روی مانیتوری به نمایش می گذارد، است. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری نیز بالاتر است.

طول عمر

در رابطه با طول عمر و دوام، دستگاه تصفیه آب زیرسینکی نسبت به رومیزی بیشتر عُمر کرده و به نگهداری خاصی هم احتیاج ندارد، تنها بایستی در مدت زمان های مشخصی فیلتر های آن را عوض کرد.

نصب

دستگاه تصفیه آب رومیزی به نصب احتیاجی ندارد، اما نصب دستگاه زیر سینکی ترجیحا بایستی توسط تکنسین مخصوص این  کار انجام شود.

دستگاه تصفیه آب زیرسینکی
دستگاه تصفیه آب

کیفیت یا قیمت؟

بسیاری از افراد کیفیت را فدای قیمت می کنند، و بسیاری با پرداخت هزینه های بسیار زیاد دستگاه هایی را تهیه می کنند که هم از نظر کیفیت و مرغوبیت اجزای دستگاه و هم از نظر کیفیت آب خروجی مناسب نیستند.

سعی کنید دستگاهی که تهیه می کنید، قیمتش متناسب با خود دستگاه و واقعی باشد. برای اینکار کافیست از تولید کننده و یا عرضه کننده و معتبر، آب تصفیه کن خود را تهیه کنید.

خرید دستگاه تصفیه آب

قیمت آب تصفیه کن های رومیزی همانطور که گفتیم به دلیل طراحی ظاهری و امکانات دیجیتالی نسبت به آب تصفیه کن زیرسینکی بالاتر است، اما با این حال در بازار می توان این دستگاه را با قیمت های متنوع و با کیفیت های گوناگونی یافت.

مهم است که حتما دستگاهی با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و اورجینال تهیه بفرمایید تا نتیجه همانی بشود که از پیش می خواستید.

برای خرید دستگاه تصفیه آب، رومیزی و یا زیرسینکی، ابتدا با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید تا متناسب با موقعیت محلی و میزان آلودگی آب ورودی به منزلتان، بهترین نوع را تهیه کنید.

حتما دستگاه تصفیه آب خود را از تولید کننده ای معتبر خریداری کنید که از اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اطمینان داشته باشید.

آب تصفیه کن
خرید دستگاه تصفیه آب

سخن آخر

دستگاه تصفیه آب آکوا کلاسیک از بهترین ها در نوع خود است و قطعا پس از استفاده رضایت شما را جلب خواهد کرد. در صورت داشتن سوال و یا درخواست گرفتن مشاوره با متخصصین مجرب ما تماس بگیرید ۲۳۵۶۲۴۰-۰۹۱۲ تا در انتخاب بهترین نوع تصفیه آب به شما یاری رسانیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *