دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان


دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمانی

فیلتراسیون آب ورودی ساختمان ، آب کل خانه را توسط یک سیستم کم هزینه برای شما به فراهم میکند. دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمانی برای کاهش رسوب در آب لوله کشی شما طراحی شده است و به شما طعم بهتر، احساس و بوی بهتری از آب را مستقیماً از شیر آب میدهد.

  • رسوباتی که باعث استهلاک و خوردگی لوله ها در موتورخانه و تاسیسات ، پکیج ، آبگرمکن ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و دوش حمام میشود را کاهش میدهد .
  • آب اسیدی را خنثی می کند تا از خوردگی لوله کشی، وسایل و لوازم خانگی جلوگیری کندTop of Form.
  • طعم و بوی کلر را در آب کاهش میدهد.
  • باعث حذف رسوبات ته کتری و لک های ایجاد شده پس از شستشوی ظروف شیشه ای میشود.

پیش تصفیه آب صنعتی

 برای نرم کردن آب و سختی گیری قبل از ورود به دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میشود، به این ترتیب که آب ابتدا وارد مخزن یا فیلتر FRP حاوی سیلیس و کربن شده تا به این ترتیب کلر ، مواد شیمیایی ، سنگ ریزه ها و گل و لای را از آب حذف کند تا به فیلتر ممبران دستگاه که از برند های معتبری مانند: فیلمتک ، LG هستند محافظت نماید.

فواید:

  1. فیلتراسیون سفارشی : فیلتراسیون سفارشی خدمات مفیدی است که به مشتریان ارائه می شود و ویژگی های منحصر به فرد آب لوله کشی محلی شما را درمان می کند ما میتوانیم با توجه به نیاز شما برای یک الی چندین واحد و آپارتمان بستگی به مقدار حجم مصرفی آب انواع دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان را طراحی و اجرا نماییم.
  2. شستشو و احیاء آسان فیلتر : گزینه شارژ مجدد Guest Cycle دستگاه با لمس یک دکمه ، عملیات احیاء و به روزرسانی برای بدست آوردن مجدد آب نرم و بدون سختی را فراهم مینماید .
  3. استفاده آسان : این دستگاه هیچگونه پیچیدگی جهت استفاده کاربری ندارد و به راحتی قابل استفاده و شارژ مجدد میباشد.
دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان
دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

فیلتر حذف آهن :

اگر آب شما بوی تخم مرغ فاسد می دهد یا به رنگ قرمز مایل به قهوه ای است، میزان آهن بیش از حد در آب وجود دارد. روش های سنتی حذف آهن از آب دیگر کارآمد نیست. با توجه به این موضوع، ما  یک فیلتر حذف آهن کاملاً جدید را معرفی کرده ایم تا آب تمیز و بدون آهن را برای شما فراهم کند. همچنین این فیلتر نیاز به نگهداری کمی دارد.

بهترین دستگاه پیش تصفیه

این سیستم که در حال معرفی به شما هستیم یکی از بهترین دستگاه پیش تصفیه مرکزی ورودب آب ساختمان بشمار میرود از آنجا که این دستگاه میتواند تمام ناخالصی های آب را حذف کند باعث افزایش طول عمر تاسیسات لوله کشی ، سرمایشی و گرمایشی میشود. همچنین یکی از مهم ترین قابلیت های این سیستم استفاده از آن به عنوان پیش تصفیه آب صنعتی در سیستم های آب RO میباشد.

ویژگی های مهم :

1: شستشوی آسان

بازسازی برای عملکرد موثر فیلتر ضروری است. فیلتر دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان فرآیند بازسازی آسانی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه احیاء را فشار دهید تا جریان آب ، معکوس شود تا آلاینده ها خارج شوند. فرآیند آسان ، همچنین شما را از وظیفه تمیز کردن دستی فیلتر نجات می دهد.

2: درخشندگی پارچه ها را بیشتر میکند و مصرف صابون را کاهش می دهد

آب بدون آهن و رسوبات باعث افزایش حس و ظاهر طبیعی پارچه می شود. علاوه بر این، مصرف صابون و شامپو را در خانه های شما کاهش می دهد.

3: عمر لوازم آشپزخانه و حمام را افزایش می دهد

این فیلتر با حذف محتوای آهن و رسوبات از آب، از پوسته پوسته شدن وسایل آشپزخانه و حمام جلوگیری کرده و عمر آنها را افزایش میدهد. همچنین زمان پخت و مصرف گاز را کاهش میدهد.

4: آب را بدون سختی و رسوبات می کند

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان از کربن فعال با کیفیت بالا و بستر شنی استفاده میکند.

5: ساده در نصب و اجرا

برای راحتی کاربران، فیلتر دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان طراحی شیک و ظریفی دارد و نحوه کارکردن با آن بسیار آسان است و نیازی به اپراتور متخصص ندارد. همچنین، هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین است.

حداکثر نرخ جریان :

حداکثر دبی 3000 لیتر در ساعت است. این به ارائه آب تصفیه شده با سرعت بیشتری کمک میکند و آن را به راحتی در دسترس شما و خانواده تان قرار می دهد.

فرآیند غیر الکتریکی :

برای پاک کردن آهن و سختی ، گچ و رسوبات از آب برای تمیز کردن آن بسیار مفید عمل میکند.

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان
دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان دو مرحله ای

هوزینگ تصفیه آب ساختمان

این هوزینگ ها یا به عبارتی فیلترهای مرکزی کل ساختمان متشکل از سه عدد هوزینگ جامبو 20 اینچ میباشد این هوزینگ ها دارای فیلترهایی هستند که از الیاف طبیعی و کربن فعال تولید شده اند تا باعث حذف رسوبات، گل و لای ، لجن و سنگ ریزه مخصوصا به داخل دوش حمام و شیرآلات میشود.

مشخصات فنی :

برنامه های کاربردی: مناسب برای حذف آهن ، گچ و رسوبات و املاح مضر مانند کلر از آب خام

  • ابعاد (سانتیمتر) : ارتفاع 180 عرض 140 عمق 60
    نصب: ایستاده
    وزن کربن فعال: 50 کیلوگرم
  • وزن سیلیس: 50 کیلوگرم
  • وزن زئولیت: 50 کیلوگرم
  • فشار/دمای آب ورودی حداکثر:50 درجه سانتیگراد
  • وزن خالص : 175.5 کیلوگرم
  • فشار/دمای آب ورود(حداقل): 1 درجه سانتی گراد

سیستم های فیلتر کربن فعال

کربن فعال : برای حذف طعم، بو، رنگ و کلر اضافی در آب. این ماده یک محیط گرانول سیاه رنگ است که از زغال سنگ “فعال” آنتراسیت به دست می آید. این دانه های سیاهرنگ کربن فعال دارای ساختاری متخلخل هستند که آب هنگام ورود به این روزنه ها ، ناخالصی و انواع رسوبات و کلر اضافی را از دست میدهد.

کاربردهای زیادی برای درجات مختلف کربن فعال در دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان وجود دارد. آنها ممکن است شامل فیلترهای آب نقطه ورود (POE/POU) برای حذف کلر و آلاینده های آلی از آب لوله کشی، بلوک کربن اکسترود برای کارتریج های آب آشامیدنی و حذف رنگ و طعم در فرآیندهای تصفیه آب باشند.

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان
دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

فرآیند سیستم های فیلتر کربن فعال

  • مخزن اف آر پی حاوی کربن
  • شیر کنترل الکترونیکی اتوماتیک
  • دبی سنج حجم آب تصفیه شده و آب دور ریز (در زمان بکواش کردن)
  • سیستم توزیع جریان بالا و مخزن FRP سیلیس و آنتراسیت و زئولیت

تصفیه آب مرکزی ساختمان :

یکی از بهترین روشها برای خلاص شدن از شر رسوبات داخل لوله ها استفاده از تصفیه آب مرکزی ساختمان میباشد، این دستگاه شامل مخزن ( اف آر پی ) حاوی سیلیس بصورت دانه بندی و کربن فعال جاکوب سوئد و همچنین زئولیت برای نرم کردن آب ورودی در مجنمع های مسکونی یا تجاری کاربرد فراوان دارد.

فیلتر حذف آهن ، رسوبات ، گچ داخل آب و املاح و کلر :

این دستگاه که میتواند تمام رسوبات مانند گچ و آهک و املاحی که باعث ایجاد لکه میشود را ازبین ببرد. همچنین برای حذف گل ولای ، سنگ ریزه ها و املاحی که باعث ایجاد رسوب ته کتری میشود، کاربرد زیادی دارد.

بهترین نرم کننده آب :

کسی فکر میکند که تنها زمانی که آب سخت است ، زمانی است که آب در حالت جامد مانند یخ قرار دارد. اما، یک تحقیق کوچک، یا شاید دانش اولیه شیمی آب ، نشان دهد که آب برای سخت بودن نیازی به «سخت» بودن ندارد. کلسیم و منیزیم دو ماده معدنی رایجی هستند که باعث سختی آب میشوند.

در وهله اول چگونه وارد آب میشوند؟ خوب، هنگامی که آب در خاک و سنگ ها حرکت میکند، مقدار کمی از مواد معدنی را در خود حل میکند، که سپس بخشی از محلول می شود. در این فرآیند آلاینده ها نیز می توانند جذب شوند.

اما از نظر سختی، غلظت مواد معدنی سخت کننده آب با سطح سختی آب نسبت مستقیم دارد.به این معنی که هر چه غلظت کلسیم و منیزیم در یک سیستم/نمونه آبرسانی بیشتر باشد، درجه سختی آن نیز بیشتر است.

فرآیندی به نام نرم شدن آب ابداع شده است تا سختی آب را معکوس کند و آن را همانطور که باید نرم کند. بهترین دستگاه های نرم کننده آب با هدف خاصی از نرم کردن آب ساخته شده اند. این کار را با حذف این مواد معدنی که قبلا ذکر شد انجام می دهد.

پیش تصفیه ورودی ساختمان

 استفاده از لامپ UV برای ضدعفونی کردن آب امروزه در منازل مسکونی از طرف شرکت های تصفیه آب پیشنهاد میگردد. علاوه بر این دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان با بهره گیری از تکنولوژی شیر های اتوماتیک برای مخازن شنی و کربن فعال، امروزه جایگاه ویژه ای در سیستم های پیش تصفیه آب ورودی ساختمان دارد.

چرا به نرم کننده آب نیاز دارید؟

مقابله با اثرات آب سخت در خانه ، سخت است. در حال حاضر، در حالی که این مواد معدنی ممکن است سمی نباشند، مقابله با آنها میتواند بسیار دردسرساز باشد. به هر حال، بهتر است مواد معدنی خود را از غذای روزمره تامین کنید.

اولین علامت آب سخت این است که بعد از شستن با آب و صابون متوجه می‌شوید دست‌هایتان هنوز لزج می‌شوند یا صابون به خوبی کف نمیکند.

آب سخت باعث ریزش مو و طاسی و کچلی و ایجاد حساسیت های پوستی میشود

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان
دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان

تا زمانی که علائم دیگر را متوجه شوید نباید زمان زیادی بگذرد. شما شروع به مشاهده لکه های آب روی سینک می کنید. لیوان‌های شیشه‌ای که در نوشیدنی استفاده می‌شوند، گاهی اوقات حتی پس از شستشو کدر می‌شوند. سر دوش ها شروع به زنگ زدگی میکنند. سختی آب واقعاً وسایل خانه را خراب می کند، به قهوه جوش های شما حمله می کند و رسوبات سفید باقی می گذارد.

رسوبات این مواد معدنی ممکن است در ابتدا بی ضرر به نظر برسند، اما به مرور زمان کل سیستم لوله کشی شما را تخریب می کند. تجمع این مواد معدنی باعث گرفتگی کانال های لوله کشی شما (شیرها و لوله ها) می شود. پس از مدتی به کل سیستم لوله کشی شما فشار وارد میکند.

وقتی آب سخت را برای مدت طولانی می نوشید، تجمع این مواد معدنی در سیستم شما اتفاق می افتد. تحقیقات اخیر ارتباطی بین برخی بیماری ها و نوشیدن آب سخت را پیدا کرده است.

بیماری های قلبی عروقی مرگبار، کندی رشد، کمبود مواد معدنی استخوان، سنگ کلیه، دیابت، یبوست، آریتمی قلبی و حتی نارسایی باروری همگی می توانند تا حدودی با مصرف آب سخت مرتبط باشند.

رسوب گیر آب ساختمان

این دستگاه همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم، باعث حذف رسوب در تاسیسات و لوله کشی ساختمان ها میشود. بالا بودن رسوب میتواند ضررهای زیاد و جبران ناپذیری به تاسیسات بزند و هزینه استحلاک را افزایش دهد.

دستگاه تصفیه آب ورودی ساختمان با یک پیش فیلتر عرضه می شود که آلودگی، گرد و غبار و سایر ذرات بزرگ را حذف می کند.  این سیستم آب تصفیه کن ورودی با کیفیت بالا برای تصفیه آلاینده‌هایی مانند کلر، آفت‌کش‌ها، کلرامین، علف‌کش‌ها، گوگرد، PFOA، PFAS، فلزات سنگین و سایر حلال‌های صنعتی عرضه می‌شود. همچنین، آب را کاملا تصفیه می کند تا آب سالم و با طعم عالی را برای شما به ارمغان آورد.

گفته شده است که نرم کننده های اسمز معکوس نسبت به دستگاه های تقطیر کننده آب در از بین بردن آلودگی های آب کارآمدتر هستند . اگرچه RO ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین نمی‌برد، اما فرآیند فیلتراسیون، آبی تولید می‌کند که به اندازه کافی سالم برای نوشیدن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *