مرکز پخش تصفیه آب و فیلتر ممبران در رباط کریم

مرکز پخش تصفیه آب خانگی و صنعتی در رباط کریم

مرکز پخش تصفیه آب خانگی و صنعتی در رباط کریم


شهرستان رباط کریم در نزدیکی تهران واقع شده و از لحاظ قطب صنعتی میتوان کارخانه ها و تولیدی های بسیار زیادی را در این منطقه مهم اقتصادی مشاهده کرد.

یکی از شرکت هایی که به تازگی ولی با سابقه طولانی در امور تجهیزات استخر شامل فروش و پخش انواع ضدعفونی کننده آب مانند قرص و یا پودر کلر آنزیم دار و سایر محصولات جانبی در رباط کریم افتتاح شده ، فروشگاه آبشار میباشد که زیرنظر شرکت انرژی پویآپ پارس که شرکتی بازرگانی در زمینه صادرات و واردات تجهیزات و فیلترهای آب است فعالیت میکند.

در این فروشگاه انواع محصولات تجهیزاتی استخر مانند فیلترهای شنی استخر ، میکروب زداهای قوی مانند اشعه ماورابنفش یووی uv ، سیلیس تصفیه آب استخر با دانه بندی های مختلف ، نمک صنعتی که بیشتر برای احیاء رزین سختی گیری کاربردی است، کات کبود یا سولفات مس و انواع قرص کلر هندی و ژاپنی و پودر آنزیم دار استخر ژاپنی و هندی به فروش میرسد. این فروشگاه را میتوانید به آدرس رباط کریم ، خیابان صیاد شیرازی ، نبش کوچه معصومیه پلاک 168 و تلفن 56881664 و 56881977 از مسیر انتهای خیابان گرجی به سمت شمال شیرین در یا داودیه بازدید و در صورت نیاز کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

از آنجا که صنعت باعث آلودگی آب و محیط زیست میشود و از طرفی کمبود آب در این منطقه بدلیل طبیعت خشک و کویری و شوری آب های چاه ، اکثر کارخانجات و تولیدی ها برای بدست آوردن آب مورد نیاز خودشان از دستگاه تصفیه آب صنعتی و انواع آب شیرین کن ها استفاده میکنند تا بتوانند علاوه بر تامین آب شرب مصرفی بهداشتی ، آن بخشی که مربوط به صنعت و تولید است را نیز فراهم نمایند.

مرکز پخش تصفیه آب و فیلتر ممبران در رباط کریم

از این روی، شرکت تولیدی انرژی پویآب پارس با افتتاح شعبه خود واقع در شهرستان رباط کریم ، خیابان صیاد شیرازی ، نبش کوچه معصومیه پلاک 168 با نام فروشگاه تصفیه آب آبشار در مقیاس صنعتی و کارگاهی و خانگی اقدام به افتتاح فروشگاه جدید در آن منطقه کرده است.

از جمله خدمات این واحد صنعتی تجاری میتوان به تامین و فروش انواع فیلترهای ممبران صنعتی در اندازه های 4 اینچ و 8 اینچ با برندهای فیلمتک FILMTEC آمریکا ، ال جی کره LG ، ونترون vontron و همچنین مواد شیمیایی ضدرسوب برای ممبران با برند آویستا 5300 وارداتی محصول انگلستان برای هرنوع سختی آب از جمله آب های چاه زیرزمینی و آب های شهری نام برد.

خدمات این واحد صنعتی شامل :

  • تهیه و توزیع مواد مصرفی و فیلترها مانند ممبران صنعتی
  • پخش و فروش عمده و تکی ممبران خانگی 50 گالن و 75 گلن و 100 گالن
  • تعمیر ، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی 6 فیلتر و یا بالاتر
  • پخش و فروش انواع پمپ های تصفیه آب طبقاتی مخصوص دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت های 5 مترمکعب و یا بالاتر
  • انواع فیلترهای نخ تابیده 20 اینچ جامبو و الیافی فشرده با کیفیت های مختلف و قیمت های کاملا رقابتی
  • انواع شیرآلات ، شیربرقی ، پمپ 24 ولت ، اتومات پمپ و پمپ نیم است ، 1 اسب و 1ونیم اسب
  • فروش و پخش و تعمیرات انواع آبسردکن های استیل صنعتی 2 شیر و 4 شیر پدالی و ساده
  • فروش و پخش انواع اتصالات پی وی سی و upvc ” یو پی وی سی ” در شهر رباط کریم در اندازه های 20 و 25 و 32 و انواع چسب های مخصوص لوله کشی
  • قطعات صنعتی شامل فلومتر تصفیه آب 5 گالن و بالاتر ، سختی سنج تابلویی و انواع گیج های خطی و تابلویی

یکی دیگر از خدماتی که در مناطق مختلف اطراف تهران مانند رباط کریم ، شهریار و شهرک صنعتی حسن آباد یا شمس آباد اتوبان ساوه و نصیر شهر میتوانیم انجام دهیم به روز کردن ممبران های صنعتی که مدت زیادی از کارکرد آنها گذشته است . در این روش ما از cip و شستشوی آنها با اسید و روش های مختلف استفاده میکنیم تا دوباره به حالت قبل برگردانده شود.

پخش تصفیه آب صنعتی و خانگی در رباط کریم
پخش تصفیه آب صنعتی و خانگی در رباط کریم

از دیگر محصولاتی که ما در این منطقه توزیع میکنیم میتوانیم به فیلترهای جامبو 20 اینچ و هوزینگ های ورودی ساختمان اشاره کنیم . این هوزینگ ها برای ورودی ساختمان ها جهت جلوگیری از ورود گل و لای به داخل لوله کشی ساختمان استفاده میشود. یکی از مشکلاتی که مردم شهر رباط کریم و آلارد و داودیه  اغلب با آن روربرو هستند ، کم بودن فشار آب است که اغلب برای جبران آن از مخزن ذخیره آب با استفاده از یک عدد پمپ نیم است و اتومات استفاده میکنند تا فشار لازم را برای مصارف روزانه خود داشته باشند.

اما از آنجا که این آب های لوله کشی حاوی گل و لای بسیاری است ، آنها در ته مخزن تجمع میکنند و سپس وارد لوله کشی های سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه میشوند، از این جهت ما پیشنهاد میکنیم حتما از یک عدد فیلتر جامبو برای قبل از مخزن ذخیره استفاده کنند تا مانع ورود گل و لای به داخل ساختمان شوند.

به دلیل کمبود کیفیت آب در شهر رباط کریم اکثر مردم مجبور به استفاده از دستگاه تصفیه آب در مدل خانگی برای منازل خود هستند ، اما از آنجا که مقدار گل و لای آب شهری بسیار زیاد است مجبور هستند تا هفتگی یا ماهانه فیلتر شماره اول آن را که درواقع نوعی الیاف طبیعی برای گرفتن گل است را تعویض کنند.

مرکز پخش تصفیه آب و فیلتر ممبران در رباط کریم
مرکز پخش تصفیه آب و فیلتر ممبران در رباط کریم

فیلترهای الیافی در مدل های 5 و 1 میکرون وجود دارند به صورت نخ تابیده و فشرده . برای منطقه رباط کریم و شهریار و شهرک صنعتی حسن آباد و اطراف ، بهتر است از فیلترهای نخ تابیده برای گرفتن گل و لای استفاده کنند. دلیل آن را میتواند از ما با شماره گیری موبایل 2356240-0912 سوال کنید تا بصورت دقیق و کامل به شما توضیح دهیم.

جالب است بدانید بدلیل پایین بودن کیفیت آب در این منطقه برخی از افراد با راه اندازی واحد یا مغازه تصفیه آب اقدام به فروش و توزیع و پخش آب تصفیه شده با تانکر و وانت میکنند که این واحدها اغلب از دستگاه های بزرگ صنعتی برای تصفیه استفاده میکنند و بیشترشان با ظرفیت های 5 هزار لیتر یا 5 متر مکعب و یا 25 هزار لیتر با آب تصفیه کن های صنعتی بزرگ اقدام به این کار کرده و باقیمت های تقریبا مناسبی به فروش میرسانند.

برای اطلاع از قیمت های ممبران صنعتی در محدوده رباط کریم تا شهریار و شهرک صنعتی حسن آباد اطراف آن مانند نسیم شهر و نصیرشهر که واحدهای صنعتی کارگاهی و صنعتی زیادی دارد به فروشگاه تصفیه آب آبشار رباط کریم با شماره تلفن 56881664-021 و 56881977-021 و موبایل مهندس گودرزی مدیر فروشگاه 2356240-0912 تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه

  • سلام برای منطقه داودیه رباط کریم یک دستگاه تصفیه آب میخواستم بهترین مدل پیشنهادی شما چه دستگاهی هست؟

    • درود فراوان – برای منطقه رباط کریم تا داودیه دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر مناسب هست که برای خرید و اطلاع از قیمت میتوانید به آدرس نمایندگی ما واقع در رباط کریم صیادشیرازی پلاک 168 مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *