مزایای قرص و پودر کلر استخر اکواپول AQUA POOL

مزایای قرص و پودر کلر استخر اکواپول AQUA POOL

مزایای قرص و پودر کلر استخر اکواپول AQUA POOL


قرص کلر استخر AQUA POOL چیست و چه مزایایی دارد؟

همه چیز درباره واردات و پخش فروش عمده قرص کلر استخر آمریکایی برند اکواپول.

برای ضدعفونی استخرهای روباز یا سرپوشیده از قرص کلر استفاده می‌کنند. قرص کلر دارای اندازه‌های مختلفی است مانند قرص کلر 200 گرمی ، قرص کلر 20 گرمی و 1 اینچی و یا قرص کلر 3 اینچی که قطر آن برابر با 6 سانتیمتر می‌باشد که بعنوان مکمل ضدعفونی آب استخر پس از کلرزنی روزانه میبایست استفاده شود.

بهترین نوع وارداتی قرص کلر کدام است؟

اگر بخواهیم صادقانه به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم که بهترین نوع قرص کلر در بازار برند آکوا پول AQUA POOL آمریکایی با قدرت جادویی که دارد با از بین بردن میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا می‌تواند بهترین گزینه برای ضدعفونی کردن آب استخر باشد.

از مزایای دیگر قرص کلر آنزیم دار وارداتی آمریکایی ساخت شرکت AQUA POOL می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قرص کلر آمریکایی بعنوان یک ماده ضدجلک در آب استخر عمل می‌کند.
  • بعنوان یک شفاف‌کننده نسبت به سایر شفاف‌کننده‌های موجود در بازار از عملکرد و قدرت تثبیت بالاتر برخوردار است.
  • باعث حذف تمام جلبک‌ها شده و رنگ کدر و مات آب استخر شما را به آبی شفاف و زلال تبدیل می‌کند.

مهمترین مزیت قرص کلر آنزیم داری آمریکایی آکواپول ( AQUA POOL) اثربخشی بالاتری نسبت به سایر قرص‌های ایرانی، چینی، هندی و ژاپنی دارد و زمان ماندگاری آن در آب استخر تقریبا 2 هفته می‌باشد که در مقایسه با سایر قرص‌های متقرفه موجود در بازار از عمر بالاتری برخوردار است.

سایر قرص‌های موجود در بازار بغیر از قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکواپول کمتر از 1 هفته دوام دارند و پس از کوچک شدن درون اسکمیر یا سبدشناور بصورت تکه تکه و دانه دانه ( شبیه به ناخالصی) ته‌نشین می‌شوند و باعث کدر شدن آب استخر خواهند شد.

محصولات آکواپول AQUA POOL قرص آنزیم دار و پودر کلر آنزیم دار آمریکایی
محصولات آکواپول AQUA POOL قرص آنزیم‌دار و پودر‌کلر‌آنزیم‌دار آمریکایی

همانطور که در ادامه مقاله شرح و مزایای استفاده از آن را توضحیح خواهیم داد، قرص کلر می‌تواند در برابر باکتری‌ها، جلبک‌ها و سایر میکروب‌ها و انگل‌های آب چه در استخرهای روباز و شنای سرپوشیده از شما در برابر بیماری‌های محافظت کند. اما زمانیکه شما قصد دارید بهترین قرص کلر و مناسب‌ترین آن را برای استخر خود خریداری کنید به انواع برندها و تبلیغات عجیب می‌رسید که انتخاب بین اینکه کدام قرص کلر برای شما مناسبتر است سخت خواهد شد.

ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا شما بتوانید بهترین نوع قرص کلر که در بازار ایران با نام‌های قرص کلر آمریکایی، قرص کلر ژاپنی، هندی یا چینی وجود دارند را با ارائه اطلاعات و معلومات کافی که در این مقاله در اختیاراتان قرار می‌دهیم، از بین صدها فروشنده آنلاین اینترنتی خریداری کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مهمترین تفارت بین انواع قرص کلر در چیست؟

تقاوت‌های بسیاری بین انواع قرص کلر در بازار وجود دارد که مهمترین آنها قرص‌های کلردار تثبیت شده یا غیر تثبیت شده هستند. قبل از آنکه به این موضوع بپردازیم بهتر است بدانید انواع تقلبی آن در بازار وجود دارد، قیمت قرص کلر آمریکایی آکوا پول AQUA POOL بدلیل ماندگاری و قدرت تثبیت‌پذیری و زمان حل‌شوندگی در  آب بسیار بالاتر از سایر قرص‌های کلر کوچک یا چینی و ایرانی است.

اگر ما روی این نکته تاکید مکرر می‌کنیم که قرص کلر آمریکایی آکوا پول AQUA POOL نسبت به سایر قرص‌های موجود در بازار بهتر است به این دلیل مهم است که قرص کلر آکواپول حاوی اسید سیانوریک می‌باشد (CYA). اسید سیانوریک موجود در قرص کلر آکواپول از کلر در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

بهترین قرص کلر برای استخر شنا چیست؟

قرص‌های تثبت شده باعث افزایش عمر طولانی تر کلر میشوند. زمانیکه شما صبح و قبل از آنکه نور آفتاب به استخر شما بتابد بهترین زمان برای اضافه کردن محلول آب کلر به آب استخر است. اما زمانیکه نور آفتاب به استخرتان بتابد، تاثر کلر کم کم کاهش میبابد و آب استخر بشدن در معرض آلوده شدن قرار میگیرد، در این زمان و قبل از آنکه تاثیر کلر کاملا ازبین برود بهتر است از مکمل‌های کلر و قرص کلر  آنزیم دار استفاده کنید.

حذف و یا جلوگیری از جلبک، کدام مناسب تر است؟

بهتر است قبل از آنکه دیر شود و آب استخرتان لجنی و سبز و پر از جلبک شود یک راه حل بسیار ساده را برای شما بازگو کینم، آن استفاده از قرص کلر آنزیم دار آکوا پول بصورت مرتب پس از هر بار کلرزنی به آب استخرتان است. این قرص به شما کمک میکند تا همیشه استخری تمیز و شفاف و آبی در تمام فصول داشته باشید.

آیا استفاده از قرص کلر مقرون‌به‌صرفه است یا خیر؟

اگر نوع دیرانحلال آنرا تهیه کنید قطعا بهترین گزینه برای صرفه جویی در تمیزی استخرتان است. قرص‌های کلر آکوا پول با انحلال آهسته در آب استخر می‌توانند منبع ثابتی از کلر آزاد را فراهم کنند.

یک خبر خیلی خوب درباره قرص کلر آمریکایی آکواپول:

اگر از قرص کلر آنزیم دار آکوا پول برای تمیزی استخرتان استفاده می‌کنید، نیازی به استفاده مکرر و زیاد از پودر کلر نخواهید داشت و این یک مزیت بسیار خوب به‌شمار می‌رود، زیرا هزینه‌های نگهداری و تمیزی استخرتان کاهش می‌بابد.

تعداد قرص مناسب آکواپول برای حجم استخر چند عدد است؟

هر قرص کلر آنزیم دار آمریکایی آکوا پول در اندازه 3 اینچ می‌تواند حجم آب استخر تا 10,000 گالن (40,000 لیتر) را در مدت زمان 1 هفته ضدعفونی کند. این درحالی است که سایر قرص‌های مشابه در بازار و یا کوچکتر از آن تاثیرگذاری کمتری در آب استخر دارند.

تمیزی و ضدعفونی آب استخر با محصولات آکواپول AQUA POOL
تمیزی و ضدعفونی آب استخر با محصولات آکواپول AQUA POOL

روش استفاده از قرص کلر آنزیم دار آکواپول AQUA POOL

اگر قصد دارید از قرص کلر آنزیم دار آکواپول برای شفاف شدن و تمیزی آب استخرتان استفاده کنید، دستورالعمل زیر را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید:

  1. روش استفاده از قرص کلر آکواپول آنزیم دار به این صورت است که آنرا میبایست درون سبدشناور قرار دهید، سبدشناور بخاطر طراحی و فرمی که دارد درون آب غرق نمیشود.
  2. قرص کلر آنزیم دار اکواپول را در پایان هفته بررسی کنید تا اگر به اتمام رسیده باشد مجددا آنرا جایگزین نمایید.
  3. قرص کلر آنزیم دار آکوا پول را حتما باید پس از کلرزنی به آب استخر اضافه کنید.

هیچگاه قرص کلر را در زمان بکواش کردن آب استخر یا زمانیکه نیاز به جاروکردن دارد استفاده نکنید و یا اگر از قبل درون استخرتان باشید آنرا بیرون آورده و پس از جاروکردن و تمیز کردن و جلبک زدایی مجددا آنرا درون استخر رها کنید.

زمانیکه از کات کبود یا سولفات مس برای جلبک زدایی استفاده می‌کنید، قرص کلر آنزیم دار آکوا پول را حتما از آب استخر خارج کنید و پس از اتمام مراحل جلبک زدایی مجددا درون آب استخر قرار دهید تا به آرامی و پیوسته عمل ضدعفونی و تمیزی را انجام دهد.

دو روش ساده اما کاربردی وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی از قرص کلر آنزیم دار استفاده کنید. ما در این بخش به معرفی دو روش ساده برای استفاده از قرص کلر آنزیم دار آکوا پول می‌پردازیم:

1: استفاده از دستگاه اسکیمر

بهترین زمان برای نتیجه بهتر از قرص کلر زمانی است که پمپ استخر را روشن کنید. بعلت عبور آب با سرعت و شدت زیاد پس از آنکه پمپ استخرتان را روشن کردید، میزان و حجم بیشتری از کلر وارد استخر می‌شود و این کار به ضدعفونی وتمیزترشدن آب استخر کمک می‌کند.

2: استفاد از سبد یا شناور قرص کلر:

قیمت سبد یا شناور قرص کلر بسیار ناچیز است، اما بسیار کاربردی. شما با استفاده از 1 یا 2 عدد (بستگی به حجم آب استخر) و یا بیشتر می‌توانید براحتی از قرص‌های کلر آنزیم دار آکواپول استفاده کنید. این سبدها در سطح استخر شناور شده و به آرامی قرص کلر در آب حل میشود.

قیمت قرص کلر چقدر است؟

قیمت قرص کلر آمریکایی آکوا پول در بازار ایران به دلایل مختلف بسیار متغیر است.

اگر بخواهیم به انواع قرص کلر در بازار و در سایت‌های فروشگاهی اینترنتی بپردازیم، بهتر است ابتدا به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قرص کلر بدون آنزیم ایرانی
  • قرص کلر آنزیم دار ایرانی
  • قرص کلر آنزیم دار هندی
  • قرص کلر آنزیم دار چینی
  • قرص کلر آنزیم دار و مدل ساده هندی

قیمت اکثر قرص‌های وارداتی تحت تاثیر اقتصاد کشور تولید کننده، قوانین گمرکی و هزینه‌های حمل و نقل و بیمه‌های دریایی متغیر است. قرص کلر خارجی با کیفیت در بازار ایران می‌تواند از لحاظ قیمتی بسیار متغیر باشد.

مشخصات فنی و شیمیایی قرص و پودرکلر آنزیم دار اکواپول
مشخصات فنی و شیمیایی قرص و پودرکلر آنزیم دار اکواپول

قرص کلر یا پودرکلر تقلبی ایرانی

برخی سودجویان برای تولید انواع قرص ساده و آنزیم دار تحت اسامی عجیب وارداتی، هندی، ژاپنی و چینی و … در برخی فروشگاه‌های به‌ظاهر معروف و معتبر اینترنتی که خریدار ارتباطی با فروشنده واقعی ندارد و بیشتر جولانگاه واسطه‌ها و دلالان هستند اقدام به فروش کلرهای ساخت داخل بصورت قرص یا پودر که تاثیرگذاری آنها ناپایدار و غیرکارآمد (تحت عناوین خارجی و وارداتی) تشخیص داده شده است می‌کنند.

زمانیکه قرص کلر تقلبی ایرانی را در داخل سبدشناور گذاشته و آنرا درون آب استخر رها می‌کنید، متوجه دو نکته بسیار میشوید:

  • قرص کلر یا پودر کلر ایرانی تقلبی خیلی سریع در آب حل میشود.
  • تکه‌ها و دانه‌های قرص از هم جدا شده و بصورت ناخالصی درآمده و وارد آب استخر میشوند.
  • باعث خارش و حساسیت‌های پوستی می‌شوند.

متاسفانه از قرص و پودر کلر تقلبی ایرانی نمی‌توان انتظار کارآیی و بازدهی بالایی داشت. توجه به این نکته بسیار مهم است که حتما از قرص کلر با کیفیت برای تمیزی و ضدعفونی آب استخر استفاده کنید.

تفاوت کلرمایع با قرص کلر در چیست؟

کلر مایع همان آب ژاوال یا وایتکس است که سودجویان بدلیل ارزانی و مقرون‌به‌صرفه‌بودن از آن بعنوان ضدعفونی‌کننده و پاک‌کننده آب‌استخر در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند. خریداران و یا صاحبان ویلا و استخر بدلیل ارزان بودن تمایل بیشتری به خرید آن نشان می‌دهند که این کار بسیار اشتباه است به دو علت مهم که در زیر به آن اشاره میکنیم:

  • عدم تثبیت بالا در گندزدایی آب استخر.
  • فرار بودن گاز کلر در آب بعلت آنکه ممکن است درب ظروف بدرستی پلمپ نشوند و یا ظروف بسته بندی شده از کیفیت پایینی برخوردار باشند.
  • عدم تناسب بین حجم آب و مقدار کلر

با توجه به نکات بالا بهتر است هیچگاه از کلرمایع آماده استفاده نکنید.

در پایان شما را به خواندن چکیده این مقاله دعوت می‌کنیم:

بهترین روشن برای ضدعفونی آب استخر کدام روش است؟

برای اینکه شما بتوانید از شنا در استخرتان لذت ببرید و ساعات و اوقات خوشی را برای خود یا خانواده خودتان فراهم کنید بهتر است از قرص کلر آنزیم دار اکواپول AQUA POOL یا پودر کلر آکواپول استفاده کنید.

قرص های کلر آنزیم دار آمریکایی در بسته بندی 5 عددی، هر عدد قرص کلر 3 اینچی با وزن 200 گرم و پودر کلر آکواپول آمریکایی در بسته بندی 10 کیلوگرمی را می‌توانید در بازار تهیه نمایید.

کلر استفاده شده در پودر یا قرص برند اکواپول آمریکا حاوی سدیم تری کلرو ایزوسیانوریک اسید (SDIC) بصورت قرص و یا پودر کلر 90% و 100%  است که قدرت زیادی در حذف آلودگی‌های آب استخر دارد و باعث شفافیت بیشتر و رفع سبزی و تیرگی آب استخر می‌شود.

اگر دریافتید که میزان کلر موجود در آب استخرتان (استخر روباز) در نتیجه تابش اشعه آفتاب پایین می‌آید استفاده از قرص کلر را پیشنهاد می‌دهیم.

توصیه ما به شما کدام است؟ قرص یا پودر کلر؟

تجربه به ما اثبات کرده که استفاده همزمان از پودر کلر آکواپول آمریکایی وارداتی و قرص کلر آنزیم دار آن، بعنوان مکمل همدیگر بهترین روش برای ضدعفونی و تمیزی آب استخر است.

قرص کلر یا پودر کلر اصلی را از کجا باید تهیه کنیم؟

امروزه با افزایش تعداد سودجویان مخصوصا در فروشگاه های اینترنتی معلوم‌الحال که خریدار با فروشنده واقعی هیچگونه رابطه‌ای ندارد، پیدا کردن و تشخیص فروشنده واقعی از تقلبی بسیار مشکل شده. از این روی برای بسیاری از خریدارن این سوال مطرح میشود که قرص کلر با کیفیت و اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

نکته بسیار مهم: پس از استفاده از کات کبود یا سولفات مس، جلبک های دیواره ها در کف استخر تجمع و ریزش میکنند، استفاده از پودر کلر یا قرص کلر زمانی است که شما با استفاده از جاروی استخری نسبت به جمع آوری جلبک‌ها از کف استخر اقدام کرده باشید. حتما این نکته را رعایت کنید تا همیشه استخر شما شفاف و تمیز بماند.

مرکز پخش و فروش قرص و پودر کلر آنزیم دار اکواپول AQUA POOL
مرکز پخش و فروش قرص و پودر کلر آنزیم دار اکواپول AQUA POOL 100% با پوشش دهی یووی UV

برای آنکه بتوانید قرص یا پودر کلر اصلی را با نوع تلقبی و بی کیفیت آن تشخیص دهید سه مشخصه اصلی و مهم را برای شما شرح میدهیم:

  1. قرص کلر اصلی بصورت کامل و 100% در آب حل میشود، اما قرص یا پودر کلر تقلبی مقداری از آن در آب ته نشین میشود.
  2. قرص کلر اصلی باید بصورت یکنواخت و به آرامی در آب حل شود، یکی از نشانه های قرص کلر تقلبی آن است که خیلی سریع در آب حل شده یا حالت خمیری به خود میگیرد.
  3. قرص های اصلی با توجه به 2 شرط بالا که توضیح دادیم، باید حاوی سولفات مس و کات کبود باشند، البته در بازار و فروشگاه ها و فروشنده های اینترنتی دیده شده که قرص های تقلبی را با دانه های آبی که همان سولفات مس هستند ترکیب کرده و به فروش میرسانند. سولفات مس و کات کبود از از رشد جلبک، سبز شدن آب در استخرها جلوگیری میکند.

در پایان اگر نمیخواهید هزینه های اضافی برای تمیزی و ضدعفونی آب استخرتان هدر دهید حتما از قرص و پودر کلر اصلی استفاده کنید. اگر بدنبال قرص و پودرکلر اصلی و اورجینال هستید تا بتوانید از سلامتتان در برابر بیماری های آب که مرتبط با استخر است محافظت کنید حتما نوع اصلی آنها را تهیه کنید.

ما بعنوان یکی از تامین‌کنندگان قرص کلر و پودر کلر آکواپول AQUA POOL سعی می‌کنیم تا بهترین محصولات مربوط به تجهیزات استخر را در اختیار مصرف‌کنندگان گرامی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره‌های تماس ما واقع در رباط کریم 56881664-021 و 09122356240 تهران، تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *