هَپی واتر چیست؟

هَپی واتر چیست؟

هَپی واتر چیست؟


Happy Water

What is Happy water?

به تازگی برخی محققان و دانشمندان به ماده ای دست یافته‌اند که به وسیله آن میتوان دارویی بنام ” هَپی واتر ” (Happy Water) تولید کرد. طبق بررسیهای موسسه علمی دانشگاه استانفورد ایالات متحده، محقق ارشد این پروژه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت: این دارو میتواند در درمان بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرار گیرد.

ما، با پیگیری های انجام شده به این نتیجه مهم دست یافتیم که داروی فوق‌الذکر را از میوه ای بنام (وینیفرا) به انگلیسی: ” vinifera” بدست می‌آورند، به این صورت که (وینیفرا) را در اتاقی کاملا ایزوله قرار داده و به کمک فن های خشک‌کننده ساخت کشور سوئیس با نام “HydroFan” آنها را هوا دهی می‌کنند تا ماده ای دیگر بنام “Raisins” تولید شود. متاسفانه، به دلیل محرمانه بودن این پروژه، تیم تحقیقاتی و خبرنگاری ما نتوانست اطلاعات بیشتری در گام سوم و گامهای بعدی تهیه ” هَپی واتر Happy water  ” کسب کند.

از دو کلمه ” هَپی ” و ” واتر ” ساخته شده، برای اولین بار در سال 2106 میلادی توسط فرنالدو ویلیام (Fernando Veliam) اتریشی، نامگذاری گردید. علت این نامگذاری آن بوده که وی توانست جامعه پزشکی را با کشف این ماده متحول کند، در همان سال، جایزه نوبل پزشکی به وی اعطاء گردید.

هَپی واتر یا آب خوشحال کننده

آب خوشحال کننده یا “ هَپی واتر” چگونه بدست می آید؟

هَپی واتر را که به صورت مایع است میتوان در بسته بندی های کوچک یا درون ظرفهای پلاستیکی، شیشه‌ای یا شبیه به کوزه ذخیره و در زمان مناسب مصرف کرد. میزان مصرف و دوز توصیه شده توسط پزشک معالج برای درمان برخی بیماری ها باید رعایت شود، چنانچه بیشتر از توصیه پزشک مصرف نمودید و پیامدهای را مانند سرگیجه، سردرد و حالت تهوع احساس کردید، سریعا یک فنجان قهوه تلخ بنوشید.

سپس خود را در هوای آزاد قرار داده و چندین مرتبه تنفس کنید، خواهید دید که پس از چند دقیقه عوارض منفی مصرف هَپی واتر درمان برطرف گردد، در غیر اینصورت باید به پزشک یا اورژانس مراجعه نمایید.

چه کسانی نباید ” هَپی واتر” مصرف کنند؟

اگرچه مصرف Happy water در اندازه های کم به خودی خود نمی‌تواند خطراتی برای سلامتی انسان داشته باشد، اما مصرف بیش از اندازه میتواند برای سلامتی انسان مضر باشد، با این حال محققان گفته اند که دوز پایین آن میتواند در درمان برخی بیماریها مورد استفاده قرار بگیرد.

  1. سالمندان
  2. بیماران دیابتی (نوع 1 و نوع 2)
  3. بیمارانی که از زخم معده رنج میبرند
  4. کودکان و افراد زیر 18 سال

جزء افرادی هستند که نباید آنرا بنوشند یا حتی مقدار کمی از آنرا مصرف کنند. نوشیدن هَپی واتر همزمان با مصرف برخی داروهای پزشکی میتواند عوارض منفی برای سلامتی و متابولیسم بدن داشته باشد، از جمله این بیماری ها: سردرد، تشنج، احساس خفگی، تپش قلب، ایست قلبی، سکه مغزی و در نهایت مرگ را درپی خواهد داشت.

اطلاعات غذایی هَپی واتر:

مقدار در 100 گرم شامل

  • انرژی : 326 کیلوکالری
  • چربی کل : 0/3 گرم
  • چربی اشباع : 0/1 گرم
  • کلسترول : 0 میلی‌گرم
  • سدیم : 8 میلی‌گرم
  • پتاسیم : 30 میلی‌گرم
  • قند : 46 گرم

بعلت بالا بودن میزان قند، پزشکان توصیه می‌کنند تا کسانی که دارای بیماری دیابت هستند از نوشیدن آن اجتناب کنند، همچنین بیماران سکته مغزی و یا افرادی که اختلال بینایی یا کم بینی دارند نیز جزء کسانی هستند که نباید هَپی واتر Happy water بنوشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *